Κύριο μέλημά μας είναι η ευαισθητοποίηση όλου του προσωπικού σε θέματα ποιότητας

Κύριο μέλημά μας είναι η ευαισθητοποίηση όλου του προσωπικού σε θέματα ποιότητας και η συνεχής προσπάθεια για τη βελτίωση του υπάρχοντος συστήματος ποιότητας καθώς και της αποδοτικότητας της εργασίας τους, μέσω της αποτελεσματικής αξιοποίησης ανθρώπων, μηχανών και υλικών. Για τον λόγο αυτό:

  • Αναβαθμίζουμε συνεχώς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας προς τους πελάτες μας.
  • Βελτιώνουμε και ανανεώνουμε τον εξοπλισμό μας, για να διατηρούμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας στο επίπεδο που υποσχόμαστε στον πελάτη.
  • Εξασφαλίζουμε συνεχή εκπαίδευση και επιμόρφωση του προσωπικού μέσω εξειδικευμένων προγραμμάτων.
  • Τηρούμε όλες τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις που αφορούν τις δραστηριότητες μας.
  • Επενδύουμε συνεχώς σε καινοτόμους μεθόδους με σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας.
Η βασική πολιτική ποιότητας, με γνώμονα την οποία προγραμματίζονται όλες οι ενέργειες της ΥΑΔΕΣ Facility Services συνοψίζεται στα ακόλουθα:
  • Να επιτυγχάνει και να διατηρεί  την ποιότητα των υπηρεσιών της στο επίπεδο που υπόσχεται στους πελάτες, χρησιμοποιώντας την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία και τεχνογνωσία για τις οικονομικές δυνατότητες της εταιρίας.
  • Να ικανοποιεί τις υποχρεώσεις της μέσα στις συμφωνημένες προθεσμίες και πάντα σύμφωνα με τους καθορισθέντες όρους.   
  • Να πληροφορεί τους πελάτες της για τη σωστή παροχή των υπηρεσιών της και να προγραμματίζει τις εκάστοτε ποιοτικές βελτιώσεις, με βάση τις πληροφορίες που επιστρέφουν από αυτούς.
  • Να εξασφαλίζει οργανωμένη επιμόρφωση και εκπαίδευση όλου του προσωπικού της ώστε να αποκτήσει συνείδηση ποιότητας και εξειδίκευση στις εργασίες του.
  • Να εξασφαλίζει τη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών της προς τους εκάστοτε πελάτες της.
  • Δεσμεύεται να τηρεί, κατ’ ελάχιστον, όλες τις νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις που αφορούν τις δραστηριότητες της.
  • Τροποποιεί, όποτε κρίνεται αναγκαίο την παρούσα πολιτική, για να διασφαλίζεται η συνεχής επάρκεια και καταλληλότητα της. 
Υάδες-Facility-services-Υπηρεσίες-Καθαρισμού-Pest-control-Ασφάλεια-Διαχείριση-Εγκαταστάσεων

Σε συμφωνία με τα παραπάνω, η εταιρεία εκτελεί όλες τις δραστηριότητές της σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της σχετικής νομοθεσίας και, επιπρόσθετα, θέτει και ανασκοπεί σε ετήσια βάση σκοπούς και στόχους προκειμένου να διασφαλίσει τη συνεχή βελτίωση των επιδόσεών της σε όλους τους τομείς.

Πιστοποιήσεις

ISO 9001:2015

Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας

ISO 14001:2015

Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης

ISO 45001:2018

Σύστημα Διαχείρισης Υγείας & Ασφάλειας στην Εργασία

ISO 22301:2012

Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας

ISO 27001:2013

Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (ISMS)

ISO 26000:2010

ISO 26000:2010 – Πρότυπο Κατευθυντήριων Οδηγιών Κοινωνικής Ευθύνης

Η ΥΑΔΕΣ Facility Services, δεσμεύεται να εκτελεί τις δραστηριότητές της με τη μέγιστη δυνατή μέριμνα για το περιβάλλον. Αναγνωρίζει και κατανοεί την σπουδαιότητα της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος και τις επιπτώσεις σε αυτό από την εκτέλεση δραστηριοτήτων καθαρισμού, διαχείρισης παρασίτων, συντήρησης χώρων πρασίνου και λοιπών εργασιών, δημοσίων και ιδιωτικών χώρων και φροντίζει για:
  • Τη διάθεση στερεών και υγρών αποβλήτων
  • Τη δημιουργία και διάθεση επικίνδυνων αποβλήτων
  • Τις εκπομπές αερίων στην ατμόσφαιρα
  • Την έκκληση θορύβου, από την εκτέλεση εργασιών μηχανικών εργασιών.
  • Τη σωστή διαχείριση των φυσικών πόρων (νερού και ενέργειας)
  • Την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών έκτακτης ανάγκης

Η ΥΑΔΕΣ Facility Services δεσμεύεται:

  • Να βελτιώνει συνεχώς την επίδοση του εφαρμοζόμενου Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης
  • Να λαμβάνει μέτρα για την πρόληψη της ρύπανσης.
  • Να εφαρμόζει την ισχύουσα νομοθεσία καθώς και τις άλλες κανονιστικές απαιτήσεις που απορρέουν από το πλαίσιο λειτουργίας της.
Η ΥΑΔΕΣ Facility Services, δεσμεύεται να εκτελεί τις δραστηριότητές της με τη μέγιστη δυνατή μέριμνα για το περιβάλλον. Αναγνωρίζει και κατανοεί την σπουδαιότητα της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος και τις επιπτώσεις σε αυτό από την εκτέλεση δραστηριοτήτων καθαρισμού, διαχείρισης παρασίτων, συντήρησης χώρων πρασίνου και λοιπών εργασιών, δημοσίων και ιδιωτικών χώρων και φροντίζει για:

Για την αποτελεσματική εφαρμογή της παρούσας πολιτικής και την έμπρακτη συμμόρφωση με το σχήμα COVID SHIELD, η ΥΑΔΕΣ Facility Services A.E.:

  • έχει εγκαταστήσει διαδικασίες παρακολούθησης και αξιολόγησης της συμμόρφωσης με το σχήμα COVID SHIELD μέσω τεκμηριωμένων και μετρήσιμων στόχων
  • πραγματοποιεί συνεχείς εσωτερικές επιθεωρήσεις και ελέγχους βάσει του σχεδίου δράσης
  • εφαρμόζει συνεχή προγράμματα εκπαίδευσης στο σύνολο του προσωπικού έναντι των απαιτήσεων του σχήματος και του εσωτερικού σχεδίου δράσης
  • ανασκοπεί το εφαρμοζόμενο σύστημα COVID SHIELD, αξιολογώντας την απόδοση του συστήματος και τις τρέχουσες εξελίξεις

Η παρούσα πολιτική “Covid Shield” της ΥΑΔΕΣ Facility Services A.E.:

  • εφαρμόζεται για το σύνολο των δραστηριοτήτων / εργασιών που λαμβάνουν χώρα εντός και εκτός των εγκαταστάσεων της
  • ισχύει για το σύνολο των ενδιαφερόμενων μερών που σχετίζονται ή/και επηρεάζονται από την λειτουργία της επιχείρησης και τους οργανισμούς που εν δυνάμει χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της εταιρείας.
  • εφαρμόζεται χωρίς διακοπή καθ’ όλο το ωράριο και διάστημα λειτουργίας της εταιρείας
  • κοινοποιείται σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (προσωπικό, πελάτες, επισκέπτες, υπεργολάβους, αρχές κ.λ.π.)
  • ανασκοπείται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τη Διοίκηση, ώστε να συμμορφώνεται με τις τρέχουσες εξελίξεις και να είναι πάντα ενήμερη σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές, που διατίθενται από τις αρμόδιες αρχές.

Για την αποτελεσματική εφαρμογή της παρούσας πολιτικής και την έμπρακτη συμμόρφωση με το σχήμα COVID SHIELD, η ΥΑΔΕΣ Facility Services A.E.:

  • έχει εγκαταστήσει διαδικασίες παρακολούθησης και αξιολόγησης της συμμόρφωσης με το σχήμα COVID SHIELD μέσω τεκμηριωμένων και μετρήσιμων στόχων
  • πραγματοποιεί συνεχείς εσωτερικές επιθεωρήσεις και ελέγχους βάσει του σχεδίου δράσης
  • εφαρμόζει συνεχή προγράμματα εκπαίδευσης στο σύνολο του προσωπικού έναντι των απαιτήσεων του σχήματος και του εσωτερικού σχεδίου δράσης
  • ανασκοπεί το εφαρμοζόμενο σύστημα COVID SHIELD, αξιολογώντας την απόδοση του συστήματος και τις τρέχουσες εξελίξεις

Η παρούσα πολιτική “Covid Shield” της ΥΑΔΕΣ Facility Services A.E.:

  • εφαρμόζεται για το σύνολο των δραστηριοτήτων / εργασιών που λαμβάνουν χώρα εντός και εκτός των εγκαταστάσεων της
  • ισχύει για το σύνολο των ενδιαφερόμενων μερών που σχετίζονται ή/και επηρεάζονται από την λειτουργία της επιχείρησης και τους οργανισμούς που εν δυνάμει χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της εταιρείας.
  • εφαρμόζεται χωρίς διακοπή καθ’ όλο το ωράριο και διάστημα λειτουργίας της εταιρείας
  • κοινοποιείται σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (προσωπικό, πελάτες, επισκέπτες, υπεργολάβους, αρχές κ.λ.π.)
  • ανασκοπείται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τη Διοίκηση, ώστε να συμμορφώνεται με τις τρέχουσες εξελίξεις και να είναι πάντα ενήμερη σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές, που διατίθενται από τις αρμόδιες αρχές.

Η Διοίκηση της ΥΑΔΕΣ Facility Services A.E. δεσμεύεται για την εκπλήρωση της παρούσας πολιτικής και για την εξασφάλιση όλων των απαιτούμενων πόρων, με απώτερο στόχο την προάσπιση της υγείας και ασφάλειας του απασχολούμενου προσωπικού, την παροχή αισθήματος ασφάλειας στους πελάτες και τα λοιπά εμπλεκόμενα μέρη, καθώς και την απρόσκοπτη παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.

Κατεβάστε το Έντυπο Πολιτικής Covid Shield

Η εταιρία ΥΑΔΕΣ FACILIY SERVICES A.E. ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της σύγχρονης επιχειρηματικής πραγματικότητας και στοχεύοντας στην προστασία και ασφάλεια των πληροφοριών που διαχειρίζεται ως προς την ακεραιότητα, εμπιστευτικότητα και διαθεσιμότητα, αποσκοπώντας πάντα στην απρόσκοπτη και υποδειγματική εξυπηρέτηση των Πελατών της, έχει προχωρήσει στην εγκατάσταση και εφαρμογή Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (ΣΔΑΠ) σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ISO 27001:2013.

Το ΣΔΑΠ ISO 27001 της ΥΑΔΕΣ FACILIY SERVICES A.E. καλύπτει το συνολικό πεδίο δραστηριοτήτων της εταιρείας και σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις απαιτήσεις τόσο της ίδιας της εταιρείας όσο και όλων των ενδιαφερόμενων μερών και της σχετικής Εθνικής και Ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Οι βασικοί στόχοι του συστήματος ISO 27001 της ΥΑΔΕΣ FACILIY SERVICES A.E. είναι:

  • η δημιουργία βάσης για τη διαρκή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διεργασιών της, έχοντας ως
    γνώμονα τη συνεχή ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών της στο μέγιστο
    δυνατό βαθμό.
  • η ελαχιστοποίηση του αριθμού των συμβάντων ασφάλειας πληροφοριών που μπορεί να επηρεάσουν τη
    συνέχεια των επιχειρησιακών διεργασιών, καθώς και την κατά το δυνατόν μείωση των επιπτώσεών
    τους.
  • η θεώρηση της Διοίκησης ότι οι πληροφορίες που τηρούνται και διακινούνται με οποιονδήποτε τρόπο,
    μέσα από τα ηλεκτρονικά και μη συστήματα της, αποτελούν στοιχεία εξαιρετικής σημασίας για τη
    λειτουργία και τη θέση της στην αγορά και δεσμεύεται να χειρίζεται τις πληροφορίες αυτές με τρόπο
    που προστατεύει την ασφάλειά τους (εμπιστευτικότητα) και την ακεραιότητα τους και τη
    διαθεσιμότητά τους.
  • η αποτελεσματική χρήση των πόρων που σχετίζονται με την ασφάλεια πληροφοριών
  • η πλήρης συμμόρφωση με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας σχετικής με την Ασφάλεια Πληροφοριών

Το ΣΔΑΠ ISO 27001 της ΥΑΔΕΣ FACILIY SERVICES A.E. ανασκοπείται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τη Διοίκηση, προκειμένου να προσαρμόζεται στις νέες ανάγκες και εξελίξεις της αγοράς, στις νομοθετικές απαιτήσεις, αλλά και στην επίτευξη του στόχου για συνεχή βελτίωση των λειτουργιών της εταιρίας, καθώς επίσης:

  • Αναπτύσσει και εφαρμόζει Πολιτικές και Διαδικασίες, που εξειδικεύουν την Κεντρική Πολιτική και
    διασφαλίζουν την ακεραιότητα πληροφοριών από εσωτερικούς και εξωτερικούς κινδύνους.
  • Προστατεύει τα περιουσιακά του στοιχεία και πληροφορίες από απειλές (εσωτερικές και εξωτερικές)
    και κινδύνους.
  • Διασφαλίζει την ασφαλή διατήρηση εμπιστευτικών πληροφοριών και διαφυλάττει τη μη
    εξουσιοδοτημένη πρόσβαση.
  • Δεσμεύεται να βελτιώνει συνεχώς το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών με τη δημιουργία
    και την τακτική αναθεώρηση των μετρήσιμων στόχων ασφάλειας.
  • Εφαρμόζει διαδικασίες για τον εντοπισμό και αξιολόγηση κινδύνων και των επιπτώσεών τους σε
    προστατευόμενες πληροφορίες.
  • Προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να επικοινωνεί την Κεντρική αλλά και τις επιμέρους
    Πολιτικές Ασφαλείας σε κάθε ενδιαφερόμενο μέρος.

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ της ΥΑΔΕΣ FACILIY SERVICES A.E. είναι κοινοποιημένη, κατανοητή και εφαρμόσιμη από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού, με απώτερο σκοπό τη συνεχή, σταθερή ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητάς της, με αταλάντευτη προσήλωση στις αρχές της και τη διαρκή προσφορά στους πελάτες της υπηρεσιών αρίστης ποιότητας. Ανασκοπείται σε τακτά χρονικά διαστήματα με στόχο τη συνεχή εναρμόνισή της με τις συνθήκες της αγοράς, τις τεχνολογικές εξελίξεις και την κείμενη νομοθεσία.

Η εταιρεία δεσμεύεται στην προσπάθεια της συνεχούς βελτίωσης του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών, καθώς και στην ενημέρωση όλου του εμπλεκόμενου προσωπικού, ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην εκδήλωση περιστατικών που διακινδυνεύουν την ομαλή διεξαγωγή των κρίσιμων λειτουργιών της.

Κατεβάστε το Έντυπο ISMS-P2 Πολιτική Ασφαλείας Πληροφοριών

Η κοινωνική ευθύνη αναπτύσσεται και εφαρμόζεται μέσα από το σύστημα αξιών, στόχων και δράσεων που διέπουν τη διακυβέρνηση της ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVICES Α.Ε. Ο άνθρωπος και ο σεβασμός των ανθρωπίνων αξιών και δικαιωμάτων, αποτελούν προτεραιότητα για την επιχείρηση μας. Μαζί με την αποδοτική διαχείριση των οικονομικών πόρων και τον εκσυγχρονισμό των τεχνολογικών μέσων, αποτελούν τον οδηγό κάθε συναλλαγής ή επικοινωνίας μεταξύ μας, με πελάτες, με μετόχους και τον εν γένει κοινωνικό μας περίγυρο.

Η ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVICES Α.Ε., στο πλαίσιο της προσφοράς της στο κοινωνικό σύνολο, μεριμνά για το ανθρώπινο δυναμικό της και το εργασιακό περιβάλλον, την προστασία του περιβάλλοντος, την κοινωνική και πολιτιστική ζωή του τόπου. Ειδικότερα, δεσμευόμαστε:

Για τους πελάτες μας
Να παρέχουμε υπηρεσίες, αξιόπιστες, ασφαλείς και κατάλληλα προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους

Για τους συνεργάτες μας
Να συνεργαζόμαστε δίκαια και μέσα στα πλαίσια της επαγγελματικής ηθικής και δεοντολογίας.

Για τους εργαζόμενους της εταιρείας μας
Να σεβόμαστε τα ατομικά τους δικαιώματα και να προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε ένα ευχάριστο και κατάλληλο για τις επαγγελματικές τους φιλοδοξίες περιβάλλον

Για το περιβάλλον
Να συμβάλλουμε στην προστασία του από τις επιπτώσεις που ενέχουν οι δραστηριότητες μας, και να συμβάλουμε στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακος που ευθύνονται σε μεγάλο ποσοστό για τη κλιματική αλλαγή.

Για τη τοπική κοινωνία
Να συμβάλλουμε στο μέγιστο δυνατό, για την εταιρεία βαθμό, στην αειφόρο ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας όπου δραστηριοποιείται η επιχείρηση μας και στη παροχή βοήθειας/ προσβασιμότητας στις ευπαθείς ομάδες αυτής.

Πολιτική Απασχόλησης Εργαζομένων

Η επιχείρηση ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVICES Α.Ε. λαμβάνει πάντα υπόψη της τα εργασιακά δικαιώματα του προσωπικού και δεσμεύεται να του παρέχει ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον. Για την αποτελεσματική λειτουργία της σε όλες τις δραστηριότητές της η ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVICES Α.Ε, ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ να συμμορφώνεται με τα παρακάτω θέματα:

  • Τήρηση των απαιτήσεων της Ελληνικής και Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
  • Να μην γίνεται χρήση παιδικής εργασίας.
  • Η εργασία να είναι ελεύθερα επιλεγμένη. Δεν υπάρχει αναγκαστική, δεσμευτική ή χωρίς τη θέληση εργασία.
  • Να μην υπάρχει καμία εκμετάλλευση των εργαζομένων. Η φυσική κακομεταχείριση ή τιμωρία, η απειλή φυσικής κακομεταχείρισης, η κάθε είδους παρενόχληση απαγορεύεται.
  • Ελευθερία δημιουργίας σωματείων των εργαζομένων, όπως επίσης και σεβασμός όσον αφορά το δικαίωμα των συλλογικών διαπραγματεύσεων.
  • Δεν πραγματοποιείται καμία διάκριση στο μισθό, πρόσβαση στην εκπαίδευση, προαγωγή ή σύνταξη βάσει φυλετικών διακρίσεων, την κοινωνική τάξη, την εθνική προέλευση, το θρήσκευμα, την ηλικία, αναπηρία, το γένος, την έγγαμη ή όχι κατάσταση, το φύλο, τη συμμετοχή σε σωματείο ή τις πολιτικές πεποιθήσεις.
  • Ο βασικός μισθός πληρώνεται σύμφωνα με τις εθνικές νομικές διατάξεις.
  • Οι ώρες εργασίας δεν είναι υπέρμετρες. Σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη για επιπλέον των βάσει νόμου ωρών εργασίας, οι υπερωρίες θα πρέπει να είναι εθελοντικές και πάντα να αποζημιώνονται σαν έξτρα αμοιβή.
  • Οι εργασιακές συνθήκες είναι ασφαλείς και υγιεινές.

Κατεβάστε το Έντυπο Πολιτικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Η εταιρεία “ΥΑΔΕΣ Α.Ε.” Facility services θεωρεί ότι η Υγεία και Ασφάλεια των εργαζομένων κατά την άσκηση των καθηκόντων τους στο χώρο εργασίας τους, αποτελεί πρωταρχικό καθήκον της επιχείρησης αλλά και των εργαζομένων. Ως χώρο εργασίας η επιχείρηση αντιλαμβάνεται τους αποθηκευτικούς χώρους και τους χώρους Διοίκησης καθώς και όλες τις θέσεις εργασίας που σχετίζονται με τον καθαρισμό, απολύμανση, απεντόμωση και μυοκτονία δημοσίων και ιδιωτικών χώρων, περιλαμβανομένων των Νοσοκομειακών μονάδων, τη περισυλλογή μεταφορά και αποθήκευση νοσοκομειακών αποβλήτων – εσωτερικά των μονάδων, καθώς και άλλες υπηρεσίες μαζικής εστίασης.

Η εταιρεία “ΥΑΔΕΣ Α.Ε.” Facility services θεωρεί ότι η Υγεία και Ασφάλεια των εργαζομένων κατά την άσκηση των καθηκόντων τους στο χώρο εργασίας τους, αποτελεί πρωταρχικό καθήκον της επιχείρησης αλλά και των εργαζομένων. Ως χώρο εργασίας η επιχείρηση αντιλαμβάνεται τους αποθηκευτικούς χώρους και τους χώρους Διοίκησης καθώς και όλες τις θέσεις εργασίας που σχετίζονται με τον καθαρισμό, απολύμανση, απεντόμωση και μυοκτονία δημοσίων και ιδιωτικών χώρων, περιλαμβανομένων των Νοσοκομειακών μονάδων, τη περισυλλογή μεταφορά και αποθήκευση νοσοκομειακών αποβλήτων – εσωτερικά των μονάδων, καθώς και άλλες υπηρεσίες μαζικής εστίασης.

Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, δεσμεύεται:

  • Να εφαρμόζει την ισχύουσα νομοθεσία, καθώς και τις άλλες απαιτήσεις που απορρέουν από το πλαίσιο λειτουργίας της, αναφορικά με την υγεία και ασφάλεια των εργαζομένων στους χώρους εργασίας.
  • Να τηρεί πιστά τις Οδηγίες Δημοσίων Φορέων Υγείας που απορρέουν από τις υγειονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα και στις περιοχές όπου δραστηριοποιείται.
  • Να λαμβάνει μέτρα για την πρόληψη των εργατικών ατυχημάτων, των επαγγελματικών ασθενειών και την διάχυση πανδημιών, τόσο του προσωπικού όσο και των επισκεπτών και υπεργολάβων στους χώρους εργασίας.
  • Να βελτιώνει συνεχώς την επίδοση του εφαρμοζόμενου Συστήματος Διαχείρισης για την Υγεία και την Ασφάλεια στους χώρους εργασίας και να διαθέτει τους κατάλληλους προς τούτο πόρους.

Για την υλοποίηση των ανωτέρω δεσμεύσεων η εταιρεία:

  • Παρέχει κάθε μέσο που απαιτείται για την εκτίμηση των επαγγελματικών κινδύνων που απορρέουν κατά την εκτέλεση των εργασιών που σχετίζονται με τον καθαρισμό, απολύμανση, απεντόμωση και μυοκτονία δημοσίων και ιδιωτικών χώρων.
  • Λαμβάνει όλα τα απαιτούμενα μέτρα προστασίας και πρόληψης.
  • Εκπαιδεύει συνεχώς και αποτελεσματικά όλους τους εργαζομένους και τα στελέχη της.

Η αναγνώριση της ταυτότητας των κινδύνων, η εκτίμηση της επικινδυνότητας και ο έλεγχος της, αξιολογούνται συνεχώς με τη βοήθεια της επιστήμης και τεχνολογίας.

Η πολιτική για την υγεία και ασφάλεια στους χώρους εργασίας κοινοποιείται σε κάθε εργαζόμενο και είναι διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο μέρος. Ανασκοπείται από τη Διοίκηση άπαξ ετησίως κατά τη διάρκεια της ανασκόπησης του συστήματος, ως προς την καταλληλότητα και την αποτελεσματικότητά του.

Κατεβάστε το Έντυπο Πολιτικής Υγείας και Ασφαλείας στους Χώρους Εργασίας

Η διοίκηση της ΥΑΔΕΣ Facility Services A.E. αναγνωρίζει τους κινδύνους που ενδέχεται να απειλήσουν την απρόσκοπτη λειτουργία των δραστηριοτήτων της και διαθέτει όλους τους απαιτούμενους πόρους για την εφαρμογή Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 22301 ώστε:
  • Να διασφαλίσει την Επιχειρησιακή Συνέχεια κρίσιμων δραστηριοτήτων σε περίπτωση εκδήλωσης περιστατικού που οδηγεί σε μη διαθεσιμότητα ή αδυναμία πρόσβασης των εγκαταστάσεων της εταιρίας
  • Να είναι σε θέση να επιστρέψει σε αποδεκτά επίπεδα λειτουργίας στο συντομότερο δυνατό χρόνο
  • Να ελαχιστοποιήσει τις επιπτώσεις που ενδέχεται να προκαλέσουν περιστατικά διακοπής στην αξιοπιστία και φήμη της εταιρίας ενώπιον των πελατών της

Η εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας, μέσω της τήρησης της πολιτικής, των διαδικασιών και των σχετικών σχεδίων Επιχειρησιακής Συνέχειας, έχει σαν στόχο:

  • Τη διαφύλαξη της υγείας και ασφάλειας του προσωπικού
  • Την καθιέρωση συστηματικών μεθόδων για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση των απαιτήσεων Επιχειρησιακής Συνέχειας της εταιρίας
  • Τη θέσπιση συγκεκριμένων στρατηγικών ανάκαμψης και τη σύνταξη εφαρμόσιμων σχεδίων αντιμετώπισης περιστατικών Επιχειρησιακής Συνέχειας
  • Την εξασφάλιση ενός ελάχιστου αποδεκτού επιπέδου λειτουργίας των κρίσιμων δραστηριοτήτων σε περιπτώσεις διακοπής
  • Την αξιολόγηση και βελτίωση των σχεδίων Επιχειρησιακής Συνέχειας μέσω της δοκιμαστικής εφαρμογής τους
  • Την δέσμευση στην πιστή εφαρμογή των συμβατικών, ρυθμιστικών, κανονιστικών και νομοθετικών απαιτήσεων σχετιζόμενων με την Επιχειρησιακή Συνέχεια καθώς και των απαιτήσεων του διεθνούς προτύπου ISO 22301.

Κατεβάστε το Έντυπο BCMS-F3 Πολιτικής Επιχειρησιακής Συνέχειας

Η εταιρεία «ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVICES A.E.» έχοντας ως γνώμονα τη διατήρηση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών διαχείρισης εγκαταστάσεων και την υλοποίηση έργων βέλτιστης ποιότητας και προδιαγραφών, έχει προχωρήσει στην εγκατάσταση Συστήματος Διαχείρισης Εγκαταστάσεων σύμφωνα με τo διεθνές πρότυπο ISO 41001:2018 (FACILITY MANAGEMENT SYSTEM).

Το πεδίο εφαρμογής του εφαρμοζόμενου Σ.Δ. συμπεριλαμβάνει το συνολικό φάσμα δραστηριοτήτων της εταιρείας. Το πρότυπο ISO 41001:2018 και η παρούσα πολιτική εφαρμόζονται παράλληλα και σε πλήρη συνάφεια με τα πρότυπα ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22301, ISO 26000 υπό το πρίσμα του Ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης της εταιρίας “ΥΑΔΕΣ”.

Η εφαρμογή του ISO 41001:2018 καλύπτει όλο το φάσμα λειτουργίας της εταιρείας και εγγυάται:

  • τη βελτίωση της παραγωγικότητας, υγείας, ασφάλειας και ευεξίας του απασχολούμενου προσωπικού.
  • τη βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ των φορέων και πελατών υποδοχής των παρεχόμενων υπηρεσιών της εταιρείας.
  • τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.
  • τη βελτίωση της συνέπειας κατά την παροχή των υπηρεσιών.

Η Ανώτατη Διοίκηση της «ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVICES A.E.» δεσμεύεται για:

  • τη διαρκή βελτίωση του ΣΔ, καθώς και της επίδοσης της εταιρείας σε θέματα Facility Management
  • την κοινοποίηση των ανωτέρω σε όλους τους εμπλεκόμενους (προσωπικό, πελάτες, προμηθευτές, υπεργολάβους και πελάτες)
  • την εξασφάλιση και παροχή όλων των απαραίτητων πόρων, συνεχούς εκπαίδευσης και αύξησης του επιπέδου κουλτούρας του απασχολούμενου προσωπικού.
  • την εγκατάσταση, τεκμηρίωση, παρακολούθηση και ανασκόπηση αναλυτικών και μετρήσιμων στόχων σε θέματα Facility Management.
  • τον προσδιορισμό και την εκπλήρωση των απαιτήσεων των πελατών και των αναγκών κάθε χειριζόμενης εγκατάστασης.
  • την ανάπτυξη περιβαλλοντικής ευθύνης σε όλα τα μέλη της εταιρείας και την παροχή όλων των απαραίτητων
  • πόρων για τη ευημερία των εργαζομένων και την εξάλειψη των εργασιακών κινδύνων.
  • την τήρηση όλων των νομικών απαιτήσεων που σχετίζονται με την λειτουργία της εταιρείας, την προστασία του Περιβάλλοντος και την Υγεία & Ασφάλεια στην εργασία.

Όλα τα παραπάνω ανασκοπούνται σε ετήσια βάση από τη Διοίκηση της εταιρείας και αποτελούν δέσμευση της.

Κατεβάστε το Έντυπο της Πολιτικής Facility Management

Στην Εταιρεία «ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVISES A.E.» η ακεραιότητα και ο σεβασμός προς όλους συμβάλλουν στην επιτυχία μας, είναι ζωτικής σημασίας και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του εταιρικού μας περιβάλλοντος. Έχουμε δημιουργήσει έναν χώρο εργασίας, εντός του οποίου εκτιμάται η προσωπικότητα όλων των εργαζομένων, στους οποίους δίνονται ίσες ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης. Ο σεβασμός και η αξιοπρέπεια καθενός εργαζομένου ξεχωριστά αποτελούν άμεση προτεραιότητά μας.

Η εταιρική κοινωνική πολιτική της Εταιρείας μας βασίζεται στα ανθρώπινα δικαιώματα. Αυτά καθορίζουν τις ελάχιστες προδιαγραφές εργασίας και λειτουργούν ως συμπλήρωμα των εταιρικών αξιών μας. Η Εταιρεία, επιδεικνύοντας, μηδενική ανοχή σε περιστατικά βίας και παρενόχλησης στον εργασιακό χώρο, υιοθετεί την παρούσα πολιτική, σε συμμόρφωση των άρθρων 9 και 10 του ελληνικού νόμου με αριθμό 4808/19.06.2021, ο οποίος επικύρωσε την Διεθνή Σύμβαση Εργασίας 190/21.06.2021 της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (ΔΟΕ), σχετικά με την εξάλειψη της βίας και της παρενόχλησης στον κόσμο της εργασίας, της οποίας το κείμενο προσάρτησε αυτούσιο στο κείμενο του νόμου, και η οποία εφ’ εξής ισχύει παράλληλα με τις ανωτέρω αναφερόμενες Πολιτικές.

Σκοπός

Σκοπός της πολιτικής αυτής είναι η δημιουργία και εδραίωση ενός περιβάλλοντος εργασίας το οποίο σέβεται, προωθεί και διασφαλίζει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το δικαίωμα κάθε προσώπου σε έναν κόσμο εργασίας χωρίς βία και παρενόχληση. H ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVISES A.E. δηλώνει ότι αναγνωρίζει και σέβεται το δικαίωμα κάθε εργαζόμενου/ης σε ένα εργασιακό περιβάλλον χωρίς βία και παρενόχληση και ότι δεν ανέχεται καμία τέτοια συμπεριφορά, οποιασδήποτε μορφής από οποιοδήποτε πρόσωπο.

Πεδίο εφαρμογής

Στο πεδίο εφαρμογής της παρούσας εντάσσεται το πάσης φύσεως προσωπικό που συνδέεται με την Εταιρεία:

  • με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας (αορίστου ή ορισμένου χρόνου, πλήρους ή μερικής απασχόλησης),
  • με σύμβαση έργου,
  • αποσπασμένο προσωπικό από κράτος‐μέλος της Ε.Ε. ή προσωπικό τρίτων χωρών,
  • με σύμβαση ανεξαρτήτων υπηρεσιών,
  • με έμμισθη εντολή,
  • με σύμβαση μαθητείας,
  • με σύμβαση δανεισμού,
  • απασχολούμενοι μέσω τρίτων παρόχων υπηρεσιών,
  • εθελοντές,
  • άτομα που αιτούνται εργασία,
  • άτομα των οποίων η σχέση εργασίας με την εταιρεία έχει λήξει.
Απαγορευμένες μορφές συμπεριφοράς ‐ Ορισμοί Βία και παρενόχληση

Νοούνται οι μορφές συμπεριφοράς, πράξεις, πρακτικές ή απειλές αυτών, που αποσκοπούν, οδηγούν ή ενδέχεται να οδηγήσουν σε σωματική, ψυχολογική, σεξουαλική ή οικονομική βλάβη, είτε εκδηλώνονται μεμονωμένα είτε κατ’ επανάληψη.

Παρενόχληση

Νοούνται οι μορφές συμπεριφοράς, που έχουν ως σκοπό ή αποτέλεσμα την παραβίαση της αξιοπρέπειας του προσώπου και τη δημιουργία εκφοβιστικού, εχθρικού, εξευτελιστικού, ταπεινωτικού ή επιθετικού περιβάλλοντος, ανεξαρτήτως εάν συνιστούν μορφή διάκρισης, και περιλαμβάνουν και την παρενόχληση λόγω φύλου ή για άλλους λόγους διάκρισης.

Παρενόχληση λόγω φύλου

Νοούνται οι μορφές συμπεριφοράς που συνδέονται με το φύλο ενός προσώπου, οι οποίες έχουν ως σκοπό ή αποτέλεσμα την παραβίαση της αξιοπρέπειας του προσώπου αυτού και τη δημιουργία εκφοβιστικού, εχθρικού, εξευτελιστικού, ταπεινωτικού ή επιθετικού περιβάλλοντος. Οι μορφές συμπεριφοράς αυτές περιλαμβάνουν και τη σεξουαλική παρενόχληση του ν. 3896/2010, καθώς και μορφές συμπεριφοράς που συνδέονται με τον σεξουαλικό προσανατολισμό, την έκφραση, την ταυτότητα ή τα χαρακτηριστικά φύλου του προσώπου.

Τι συνιστά περιστατικό βίας και παρενόχλησης

Τέτοιου είδους συμπεριφορές που ενδέχεται να εκδηλωθούν, είναι ενδεικτικά οι κατωτέρω:

  • Επαπειλούμενη ή πραγματική σωματική βία
  • Εκφοβισμός, καταπίεση, καταδίωξη
  • Επιθετική ή απειλητική συμπεριφορά, η οποία προκαλεί εύλογα φόβο σε έτερο άτομο
  • Λεκτική εχθρότητα
  • Απροκάλυπτες απειλές
  • Απειλές οι οποίες σχετίζονται με την θέση και τις συνθήκες εργασίας
  • Προσβλητικά σχόλια ή αστεία, τα οποία αφορούν άλλο άτομο
  • Υπεροπτικά, μειωτικά και υποτιμητικά σχόλια
  • Πράξεις αντιποίνων
  • Ενδοοικογενειακή βία που μεταδίδεται στον χώρο εργασίας
  • Σεξουαλικά σχόλια, αστεία, χειρονομίες
  • Ανήθικά ή/και προσβλητικά σχόλια για το φύλο ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό
  • Αδιάκριτες ερωτήσεις για την προσωπική ή σεξουαλική ζωή
  • Σεξουαλικά υπονοούμενα
  • Προσκλήσεις για ραντεβού ή σεξουαλική επαφή
  • Ανεπιθύμητα αγγίγματα, σφυρίγματα, χάδια, φιλιά
  • Επίμονα ή λάγνα βλέμματα
  • Αποστολή μηνυμάτων ερωτικού ή σεξουαλικού περιεχομένου (μέσω τηλεφώνου ή με e‐mail)
Τι ΔΕΝ συνιστά περιστατικό βίας και παρενόχλησης
  • Η άμεση εποπτεία εργαζομένων, συμπεριλαμβανομένου του καθορισμού των προσδοκιών απόδοσης
  • Η λήψη μέτρων για τη διόρθωση της απόδοσης, όπως η τοποθέτηση ενός εργαζόμενου σε πλάνο
  • βελτίωσης απόδοσης
  • Η ανάθεση εργασιών και καθοδήγηση στο πώς και πότε πρέπει να γίνουν
  • Αίτημα για ενημερώσεις ή αναφορές προόδου εργασιών
  • Η έγκριση ή άρνηση άδειας
  • Αίτημα για τεκμηρίωση απουσίας για λόγους υγείας με βάση τις ισχύουσες διατάξεις
  • Η ηθική ή και οικονομική επιβράβευση άριστης απόδοσης εργαζόμενου
  • Η παροχή εποικοδομητικών σχολίων σχετικά με την απόδοση της εργασίας
Χώρος εργασίας

Νοείται ένα ευρύτερο χωρικό πλαίσιο, στο οποίο μπορούν να λάβουν χώρα περιστατικά βίας και παρενόχλησης και συγκεκριμένα:

  • Στον χώρο εργασίας, συμπεριλαμβανομένων δημόσιων και ιδιωτικών χώρων και χώρων όπου ο εργαζόμενος παρέχει εργασία, λαμβάνει αμοιβή, κάνει διάλειμμα ή αναπαύεται, σε χώρους ατομικής υγιεινής και φροντίδας.
  • Στις μετακινήσεις από και προς την εργασία, τις λοιπές μετακινήσεις, τα επαγγελματικά ταξίδια, την εκπαίδευση, καθώς και τις εκδηλώσεις και τις κοινωνικές δραστηριότητες που σχετίζονται με την εργασία.
  • Κατά τις επικοινωνίες που σχετίζονται με την εργασία, συμπεριλαμβανόμενων εκείνων που πραγματοποιούνται μέσω τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας (εταιρικών e‐mails και κινητών τηλεφώνων).
Ενδοοικογενειακή βία

Όλες οι πράξεις σωματικής, σεξουαλικής, ψυχολογικής ή οικονομικής βίας που λαμβάνουν χώρα μέσα στην οικογένεια ή το σπίτι, ανεξαρτήτως βιολογικών ή νομικών οικογενειακών δεσμών, ή μεταξύ πρώην ή νυν συζύγων ή συντρόφων και ανεξαρτήτως αν ο δράστης μοιράζεται ή μοιραζόταν στο παρελθόν την ίδια κατοικία με το θύμα.

Η ενδοοικογενειακή βία που διεξάγεται στον χώρο εργασίας, για παράδειγμα μέσω της σωματικής βίας, της σεξουαλικής παρενόχλησης και της καταδίωξης από νυν ή πρώην συντρόφους, αποτελεί σοβαρή μορφή βίας στον χώρο εργασίας. Οι πράξεις ενδοοικογενειακής βίας, συμπεριλαμβανομένης της καταδίωξης/παρακολούθησης, μπορούν επίσης να διαπραχθούν από ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο εργασιακό περιβάλλον, με τους οποίους έχουν (ή είχαν στο παρελθόν) στενές σχέσεις.

Η ενδοοικογενειακή βία, υπό οποιαδήποτε από τις ανωτέρω μορφές, που ασκείται στον εργαζόμενο κατά τη διάρκεια της τηλεργασίας.

Υποχρεώσεις της εταιρείας ‐ Μέτρα Πρόληψης περιστατικών βίας και παρενόχλησης.

Η Εταιρεία δηλώνει, για ακόμη μία φορά, την μηδενική ανοχή της σε οποιοδήποτε περιστατικό βίας και παρενόχλησης, υπό οποιαδήποτε μορφή μπορεί να λάβει, συμπεριλαμβανομένης της σεξουαλικής παρενόχλησης και της έμφυλης βίας, το οποίο λαμβάνει χώρα στην εργασία ή εξ αφορμής αυτής, από εργαζόμενο εναντίον άλλου εργαζομένου, από προϊστάμενο, από εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, το οποίο νοείται ως εργοδότης, από πελάτη, επισκέπτη, προμηθευτή και οποιονδήποτε τρίτο.

Η Εταιρεία λαμβάνει όλα τα κατάλληλα και αναγκαία μέτρα με σκοπό, αφενός την πρόληψη και αφετέρου την αντιμετώπιση και διαχείριση τέτοιου είδους περιστατικών και μορφών συμπεριφοράς.

Πιο συγκεκριμένα, η Εταιρεία:

  • Παρέχει πληροφορίες, αλλά και κατάλληλη εκπαίδευση στους εργαζομένους της σχετικά με την αντιμετώπιση περιστατικών βίας και παρενόχλησης, διαχείρισης αυτών, τις ευθύνες και τα δικαιώματά τους.
  • Συνεργάζεται με τον αρμόδιο Τεχνικό Ασφαλείας, με σκοπό την επικαιροποίηση Μελέτης Εκτίμησης Επαγγελματικού Κινδύνου, ώστε να συμπεριλαμβάνονται οι ψυχοκοινωνικοί κίνδυνοι, μεταξύ άλλων και οι κίνδυνοι βίας και παρενόχλησης στην εργασία, και την αποτροπή περιστατικών βίας και παρενόχλησης στον χώρο της εργασίας.
  • Επιβλέπει την εφαρμογή της παρούσας πολιτικής και λαμβάνει μέτρα για τους εργαζόμενους, οι οποίοι δεν συμμορφώνονται.
  • Διασφαλίζει ένα εργασιακό περιβάλλον, ασφαλές και δίκαιο.
  • Επιβάλλει τις αναγκαίες και κατάλληλες κυρώσεις σε περίπτωση διαπίστωσης εκδήλωσης απαγορευμένης μορφής συμπεριφοράς από οιονδήποτε εργαζόμενο, πελάτη, επισκέπτη, προϊστάμενο.
Δικαιώματα και Υποχρεώσεις των εργαζομένων

Κάθε εργαζόμενος δικαιούται:

  • να αντιμετωπίζεται με σεβασμό και ευγένεια
  • να μην γίνεται αποδέκτης βίαιης συμπεριφοράς, παρενοχλήσεων, συμπεριλαμβανομένης και της σεξουαλικής και έμφυλης βίας, δυσμενών διακρίσεων και εκφοβισμού
  • να καταγγείλει οποιοδήποτε περιστατικό εκδήλωσης απαγορευμένης συμπεριφοράς στον χώρο της εργασίας (σύμφωνα με την παρούσα πολιτική, όπως αναλύεται κατωτέρω), χωρίς να θυματοποιηθεί ή να υποστεί οποιαδήποτε άλλη δυσμενή συνέπεια ή αντίποινο

Κάθε εργαζόμενος υποχρεούται:

  • να συμμορφώνεται με την παρούσα πολιτική και όλες τις εφαρμοζόμενες και ισχύουσες διαδικασίες με σκοπό τόσο την προσωπική του προστασία, όσο και των λοιπών απασχολούμενων στην εταιρεία
  • να ανακοινώνει άμεσα οποιοδήποτε περιστατικό βίας και παρενόχλησης στον προϊστάμενό του
  • να συνεργάζεται σε περίπτωση διερεύνησης κάποιας καταγγελίας, η οποία έχει τυχόν υποβληθεί σύμφωνα με την κατωτέρω διαδικασία
  • να συμμετέχει σε δράσεις και προγράμματα εκπαίδευσης της Εταιρείας σχετικά με περιστατικά βίας και παρενόχλησης
Επιπλέον υποχρεώσεις Διευθυντών και προϊσταμένων

Ειδικά, οι Διευθυντές και προϊστάμενοι της εταιρείας οφείλουν επιπλέον:

  • να μεριμνούν για την εφαρμογή της παρούσας πολιτικής στον τομέα ευθύνης
  • να διαμορφώνουν κατάλληλα πρότυπα συμπεριφοράς στον τομέα ευθύνης
  • να μην προβαίνουν οι ίδιοι στην εκδήλωση ανεπιθύμητων και απαγορευμένων συμπεριφορών, στο πλαίσιο άσκησης των καθηκόντων τους
  • να ενεργούν άμεσα όταν λαμβάνουν γνώση τυχόν εκδήλωσης μίας απαγορευμένης συμπεριφοράς
  • να ενθαρρύνουν τους εργαζόμενους προκειμένου αυτοί να αναφέρουν τυχόν περιστατικά βίας και παρενόχλησης, τα οποία υπέστησαν οι ίδιοι ή υπέπεσαν στην αντίληψή τους
  • να ενημερώνουν άμεσα την Διοίκηση της Εταιρείας για τυχόν περιστατικά βίας και παρενόχλησης που έλαβαν χώρα στον τομέα ευθύνης τους
Οδηγίες για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών βίας και παρενόχλησης

Με στόχο την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών βίας και παρενόχλησης στον χώρο της εργασίας, είναι σκόπιμο οι εργαζόμενοι να:

  • Επιδιώκουν την ολοκληρωμένη και αντικειμενική ενημέρωση σχετικά με τη νομοθεσία που αφορά την βία και την παρενόχληση και τους μηχανισμούς προστασίας. Η Εταιρεία μπορεί να παρέχει βοήθεια και πληροφορίες σχετικά με τα εν λόγω ζητήματα
  • Συμμετέχουν σε δράσεις και προγράμματα που στοχεύουν στην καταπολέμηση των στερεοτύπων, προκαταλήψεων και των δυσμενών διακρίσεων
  • Διορθώνουν την συμπεριφορά τους όταν αντιλαμβάνονται ότι ενοχλεί ή προσβάλει κάποιον συνάδελφο ή συνεργάτη
  • Καθορίζουν τα ατομικά τους όρια στους γύρω τους
  • Μην αγνοούν περιστατικά βίας και παρενόχλησης
  • Μην αισθάνονται άβολα, ντρέπονται ή κατηγορούν τον εαυτό τους για τη συμπεριφορά του δράστη
  • Μην δικαιολογούν τη συμπεριφορά του δράστη
  • Αποκρούουν ή αντιμετωπίζουν ψύχραιμα και αποφασιστικά τη βίαιη ή παρενοχλητική συμπεριφορά
  • Τηρούν ημερολόγιο με στοιχεία των περιστατικών βίας και παρενόχλησης
  • Ενημερώνουν τον προϊστάμενό τους ή την εταιρεία μέσω άτυπου, ανοικτού και ειλικρινούς διαλόγου
  • Υποβάλουν γραπτή καταγγελία, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για περαιτέρω υποστήριξη στο mcharakida@yades.com.gr σε περίπτωση που δεν επετεύχθη λύση, σχετικά με την καταγγελία που αφορά συμπεριφορά βίας ή παρενόχλησης στην εργασία
Διαδικασία Υποβολής και Διαχείρισης Εσωτερικών Καταγγελιών – Πρόσωπο Αναφοράς

Κάθε εργαζόμενος σε βάρος του οποίου εκδηλώθηκε οποιοδήποτε περιστατικό βίας και παρενόχλησης, δύναται να υποβάλει προφορική ή έγγραφη καταγγελία ενώπιον της Υπεύθυνης Λειτουργιών, η οποία ορίζεται και ως «πρόσωπο αναφοράς», για την παρούσα πολιτική. Η καταγγελία μπορεί να υποβάλλεται αυτοπροσώπως ή μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συγκεκριμένα στην ηλεκτρονική διεύθυνση mcharakida@yades.com.gr. Η καταγγελία δεν μπορεί να γίνει ανώνυμα.

Στην καταγγελία θα πρέπει να αναγράφονται τα στοιχεία του καταγγελλόμενου, ήτοι του ατόμου που προέβη στην εκδήλωση μίας μορφής απαγορευμένης συμπεριφοράς, καθώς και συγκεκριμένο/α περιστατικό/α, το/τα οποίο/α την στοιχειοθετούν.

Η Υπεύθυνη Λειτουργιών διερευνά διεξοδικά κάθε καταγγελία και συλλέγει οποιαδήποτε στοιχεία είναι απαραίτητα σχετικά με αυτήν. Οι καταγγελίες και οι έρευνες παραμένουν αυστηρά εμπιστευτικές στο μέγιστο δυνατό βαθμό, λαμβάνοντας υπόψη την ευαισθησία της υπόθεσης και το απόρρητο όλων των εμπλεκομένων.

Ειδικότερα, δύναται να συνομιλεί με τον καταγγέλλοντα και τον καταγγελλόμενο, να εξετάζει μάρτυρες, να αιτείται την προσκόμιση εγγράφων που ενδεχομένως υφίστανται και από τα οποία αποδεικνύεται ότι έλαβε ή μη χώρα οιοδήποτε περιστατικό βίας και παρενόχλησης και να επικοινωνεί με τους προϊσταμένους κάθε τμήματος, σε περίπτωση που ο καταγγέλλων απευθύνθηκε σε αυτούς.

Εφόσον η Υπεύθυνη Λειτουργιών ολοκληρώσει την έρευνά της, υποβάλει έγγραφη αναφορά στη Διοίκηση της εταιρείας, στην οποία αναγράφει το αποτέλεσμα των ερευνών. Τα αποτελέσματα της έρευνας γνωστοποιούνται παράλληλα και στον καταγγέλλοντα και στον καταγγελλόμενο, προκειμένου να λάβουν γνώση αυτών. Η ολοκλήρωση της έρευνας και η υποβολή και κοινοποίηση του πορίσματος της Υπεύθυνης Λειτουργιών, πρέπει να λαμβάνει χώρα το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από το χρονικό διάστημα 3 εβδομάδων από την ημερομηνία υποβολής της καταγγελίας εκ μέρους του καταγγέλλοντα.

Σε περίπτωση που προκύψει πράγματι η στοιχειοθέτηση κάποιου περιστατικού βίας και παρενόχλησης, η Διοίκηση της εταιρείας προβαίνει, ανά περίπτωση, στη λήψη όλων των απαραίτητων, πρόσφορων και ανάλογων μέτρων κατά του καταγγελλόμενου. Τα μέτρα αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν ενδεικτικά:

α) τη σύσταση συμμόρφωσης,

β) την αλλαγή της θέσης εργασίας, του ωραρίου, του τόπου και τρόπου παροχής εργασίας του,

γ) την καταγγελία της σύμβασης εργασίας ή συνεργασίας με την εταιρεία.

Δικαιώματα θιγομένων

Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, κάθε πρόσωπο που υφίσταται περιστατικό βίας και παρενόχλησης σε βάρος του, έχει δικαίωμα να αποχωρήσει από τον εργασιακό χώρο για εύλογο χρόνο, χωρίς στέρηση μισθού ή άλλη δυσμενή συνέπεια, εφόσον κατά την εύλογη πεποίθησή του υφίσταται επικείμενος σοβαρός κίνδυνος για τη ζωή, την υγεία ή την ασφάλειά του, ιδίως, όταν ο εργοδότης είναι ο δράστης τέτοιας συμπεριφοράς ή όταν δεν λαμβάνει τα απαραίτητα πρόσφορα μέτρα, ώστε να αποκαταστήσει την εργασιακή ειρήνη, ή όταν τα μέτρα αυτά δεν είναι ικανά για να σταματήσουν τη συμπεριφορά βίας και παρενόχλησης.

Στην περίπτωση αυτήν, ο/η αποχωρών/ούσα υποχρεούται να ενημερώσει προηγουμένως το «πρόσωπο αναφοράς» εγγράφως, αναφέροντας το περιστατικό βίας και παρενόχλησης και τα περιστατικά που αιτιολογούν την πεποίθησή του, ότι επίκειται σοβαρός κίνδυνος για τη ζωή, την υγεία ή την ασφάλειά του.

Επί πλέον, οι εργαζόμενοι/ες που αντιμετωπίζουν περιστατικά βίας και παρενόχλησης στην εργασία, έχουν το δικαίωμα να προσφύγουν στις αρμόδιες αρχές, όπως ορίζει η νομοθεσία (α. δικαίωμα δικαστικής προστασίας, β. δικαίωμα προσφυγής και υποβολής καταγγελίας και αίτησης για διενέργεια εργατικής διαφορά στην Επιθεώρηση Εργασίας, στο πλαίσιο των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της, γ. αναφοράς στον Συνήγορο του Πολίτη, στο πλαίσιο των κατά νόμο αρμοδιοτήτων του).

Υποχρέωση αμεροληψίας και εχεμύθειας

Η Υπεύθυνη Λειτουργιών υποχρεούται να ενεργεί κατά τη διαδικασία διερεύνησης των καταγγελιών κατά τρόπο αντικειμενικό και αμερόληπτο. Επιπλέον, οφείλει να συμπεριφέρεται με σεβασμό προς όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και κατά τρόπο εμπιστευτικό και εχέμυθο. Απαγορεύεται πλήρως η δημοσιοποίηση ή γνωστοποίηση σε μη εμπλεκόμενα μέρη στοιχείων που αφορούν την εκάστοτε εξεταζόμενη καταγγελία.

Οι ανωτέρω υποχρεώσεις βαρύνουν και την Διοίκηση της εταιρείας κατά το τελικό στάδιο λήψης μέτρων και αποφάσεων.

Απαγόρευση Αντιποίνων‐ Θυματοποίησης του καταγγέλλοντα

Απαγορεύεται η άσκηση αντιποίνων και θυματοποίησης του καταγγέλλοντα, ο οποίος, ως θιγόμενο πρόσωπο, διεκδίκησε τα δικαιώματά του και υπέβαλε έγγραφη καταγγελία σχετικά με περιστατικό βίας και παρενόχλησης.

Η άσκηση αντιποίνων και η θυματοποίηση του καταγγέλλοντα αποτελούν σοβαρή παράβαση της παρούσας πολιτικής και επισύρουν συνέπειες για τον ενεργούντα κατά τον τρόπο αυτόν.

Συνεργασία με διοικητικές και δικαστικές αρχές

Σε περίπτωση που το θιγόμενο πρόσωπο έχει προβεί σε καταγγελία του περιστατικού βίας και παρενόχλησης ενώπιον οποιασδήποτε διοικητικής ή δικαστικής αρχής, η εταιρεία δεσμεύεται ότι θα παρέχει οιαδήποτε αναγκαία βοήθεια και αρωγή, καθώς και στοιχεία που τυχόν διαθέτει προς τις αρμόδιες αυτές αρχές.

Περιπτώσεις Ενδοοικογενειακής βίας

Η Εταιρεία λαμβάνει, κατά το μέτρο του δυνατού, μέτρα για την προστασία της απασχόλησης και την υποστήριξη εργαζομένων θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας.

Κάθε εργαζόμενος, ο οποίος έχει υποστεί ενδοοικογενειακή βία, η οποία λαμβάνει προεκτάσεις και στον εργασιακό χώρο, μπορεί να αναφέρει προφορικώς ή εγγράφως το γεγονός αυτό στον προϊστάμενό του ή στον Διευθυντή Προσωπικού προκειμένου να ενημερωθεί η εταιρεία και να λάβει τα κατάλληλα και αναγκαία μέτρα.

Παρεκκλίσεις

Παρεκκλίσεις από την εφαρμογή της παρούσας Πολιτικής δεν μπορούν να λάβουν χώρα.

Οι εργαζόμενοι που χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες ή έχουν απορίες σχετικά με την παρούσα πολιτική, μπορούν να απευθυνθούν στον Προϊστάμενό τους ή στην Υπεύθυνη Λειτουργιών.

Στοιχεία επικοινωνίας με τις αρμόδιες αρχές

Τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών ΣΕΠΕ

Καλέστε στη γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών 1555 (λειτουργεί 24/7)

Ελληνική αστυνομία

Καλέστε στο 100 (λειτουργεί 24/7)

Ενδοοικογενειακή βία

Καλέστε στο 100 (λειτουργεί 24/7).

Αν δεν μπορείτε να μιλήσετε, στείλτε SMS στο 100.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ακόλουθη ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας για την ενδοοικογενειακή βία: astynomia.gr

Καλέστε στο 15900 (λειτουργεί 24/7)

Γενική Γραμματεία Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων (Γ.Γ.Ι.Φ.):

Καλέστε στο 15900 (λειτουργεί 24/7)

Αν δεν μπορείτε να μιλήσετε, στείλτε e‐mail στο sos15900@isotita.gr

Χρήσιμες Ιστοσελίδες

isotita.gr

womensos.gr

Κατεβάστε το Έντυπο Πολιτικής Κατά της Βίας και Παρενόχλησης

Η εταιρεία ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVICES S.A., στο πλαίσιο της δέσμευσής της για βιώσιμη ανάπτυξη, εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ενέργειας σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 50001, ενσωματώνοντας αρχές ενεργειακής απόδοσης σε όλες τις δραστηριότητές της. Η Πολιτική Διαχείρισης Ενέργειας καθορίζει τη δέσμευσή μας για συνεχή βελτίωση της ενεργειακής μας απόδοσης, την αποτελεσματική χρήση των ενεργειακών πόρων και τη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος.
Βασικές Αρχές
  1. Συμμόρφωση με Νομοθεσία και Κανονισμούς
    Δεσμευόμαστε να συμμορφωνόμαστε με τις ισχύουσες νομικές και κανονιστικές απαιτήσεις που αφορούν την κατανάλωση και τη διαχείριση ενέργειας.
  2. Συνεχής Βελτίωση
    Επιδιώκουμε τη συνεχή βελτίωση της ενεργειακής μας απόδοσης μέσω της εφαρμογής τεχνολογιών εξοικονόμησης ενέργειας και της βελτιστοποίησης των διαδικασιών μας.
  3. Ευαισθητοποίηση και Εμπλοκή Εργαζομένων
    Παρέχουμε εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση στους εργαζομένους μας, ώστε να συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη των ενεργειακών μας στόχων.
  4. Θέσπιση Ενεργειακών Στόχων και Παρακολούθηση
    Θέτουμε μετρήσιμους στόχους ενεργειακής απόδοσης και παρακολουθούμε την επίτευξή τους με συστηματικό τρόπο.
  5. Υιοθέτηση Βέλτιστων Πρακτικών
    Εφαρμόζουμε βέλτιστες πρακτικές και τεχνολογίες για την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας και την προώθηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
  6. Συνεργασία με Ενδιαφερόμενα Μέρη
    Συνεργαζόμαστε με πελάτες, προμηθευτές και άλλους συνεργάτες για την προώθηση βιώσιμων λύσεων ενεργειακής διαχείρισης.
Πεδίο εφαρμογής

Η πολιτική αυτή εφαρμόζεται σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας που σχετίζονται με:

  • Γενικούς και εξειδικευμένους καθαρισμούς και απολυμάνσεις δημόσιων και ιδιωτικών χώρων.
  • Απεντομώσεις και μυοκτονίες.
  • Μικροβιακές απολυμάνσεις.
  • Τεχνική υποστήριξη και συντήρηση δημόσιων και ιδιωτικών κτηρίων, Η/Μ εγκαταστάσεων και περιβάλλοντος χώρου.
  • Κατασκευή και συντήρηση έργων πρασίνου.
Δέσμευση της Διοίκησης

Η Διοίκηση της ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVICES S.A. δεσμεύεται για:

  • Την παροχή των απαραίτητων πόρων για την εφαρμογή και συντήρηση του Συστήματος Διαχείρισης Ενέργειας.
  • Την τακτική ανασκόπηση της ενεργειακής πολιτικής και των στόχων για την εξασφάλιση της αποτελεσματικότητάς τους.
  • Την προώθηση της ενεργειακής αποδοτικότητας ως βασικού στοιχείου της επιχειρηματικής μας στρατηγικής.

Η Πολιτική Διαχείρισης Ενέργειας κοινοποιείται σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη και είναι διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο. Με αυτόν τον τρόπο, ενισχύουμε τη διαφάνεια και τη συνεργασία προς ένα βιώσιμο μέλλον.

Κατεβάστε το έντυπο Πολιτική Διαχείρισης Ενέργειας

Η εταιρεία ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVICES S.A., ως ηγέτης στον τομέα των καθαρισμών, απολυμάνσεων, τεχνικής υποστήριξης και συντήρησης δημόσιων και ιδιωτικών χώρων, δεσμεύεται να ενσωματώνει τις αρχές της ισότητας, της συμπερίληψης και του σεβασμού στη διαφορετικότητα σε κάθε πτυχή της λειτουργίας της. Η πολιτική αυτή είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 30415:2021 και αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας για υπεύθυνη εταιρική διακυβέρνηση και κοινωνική υπευθυνότητα.
Πεδίο Εφαρμογής

Η παρούσα πολιτική ισχύει για όλες τις δραστηριότητες και υπηρεσίες της εταιρείας, οι οποίες περιλαμβάνουν:

  • Γενικούς και εξειδικευμένους καθαρισμούς και απολυμάνσεις (δημόσιων και ιδιωτικών χώρων και οργανισμών).
  • Απεντομώσεις και μυοκτονίες σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους.
  • Μικροβιακές απολυμάνσεις.
  • Τεχνική υποστήριξη και συντήρηση κτηριακών και Η/Μ εγκαταστάσεων, καθώς και του περιβάλλοντος χώρου αυτών.
  • Κατασκευή και συντήρηση έργων πρασίνου.
Δέσμευση για Ίσες Ευκαιρίες

Η ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVICES S.A. δεσμεύεται να:

  • Εξασφαλίζει ίσες αμοιβές για ίση εργασία, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, φυλής, θρησκείας, εθνικότητας ή άλλων χαρακτηριστικών.‐ Παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους εργαζόμενους, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, φυλής, θρησκείας, εθνικότητας, αναπηρίας ή άλλων χαρακτηριστικών.
  • Διασφαλίζει ότι όλες οι διαδικασίες πρόσληψης, αξιολόγησης, εξέλιξης και εκπαίδευσης βασίζονται σε αντικειμενικά και διαφανή κριτήρια.
  • Ενισχύει τη συμπερίληψη και τη συμμετοχή όλων των εργαζομένων, δημιουργώντας ένα περιβάλλον όπου ο καθένας αισθάνεται ασφαλής, σεβαστός και αποδεκτός.
  • Αναγνωρίζει και ενισχύει τη δύναμη της διαφορετικότητας, προάγοντας τη συνεργασία και την ανταλλαγή ιδεών μέσα από πολυπολιτισμικές και πολυεπίπεδες ομάδες εργασίας.
Δράσεις και Πρωτοβουλίες
  1. Εκπαίδευση και Ευαισθητοποίηση: Προγράμματα εκπαίδευσης για την προώθηση της ισότητας, της συμπερίληψης και του σεβασμού στη διαφορετικότητα σε όλα τα επίπεδα της εταιρείας.
  1. Επικοινωνία και Διάλογο: Ανοιχτή επικοινωνία με τους εργαζόμενους και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς για την ανταλλαγή ιδεών και την προώθηση της διαφορετικότητας.
  1. Αξιολόγηση και Βελτίωση: Τακτική ανασκόπηση της πολιτικής και των διαδικασιών μας για τη διασφάλιση της συνεχούς βελτίωσης.
  1. Μηχανισμός Αναφορών: Εφαρμογή μηχανισμού υποβολής αναφορών για πιθανές παραβιάσεις της πολιτικής, με απόλυτη διασφάλιση της ανωνυμίας και προστασίας των εργαζομένων που καταγγέλλουν τέτοια περιστατικά.
Ευθύνη και Παρακολούθηση

Η Διοίκηση της εταιρείας φέρει την απόλυτη ευθύνη για την εφαρμογή και την παρακολούθηση της πολιτικής αυτής. Η παρούσα πολιτική ισχύει για όλους τους εργαζόμενους της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, του διευθύνοντος συμβούλου και των διοικητικών στελεχών.

Όλοι οι εργαζόμενοι, ανεξαρτήτως ιεραρχίας, καλούνται να ενστερνιστούν και να εφαρμόζουν τις αρχές της ισότητας, της συμπερίληψης και του σεβασμού στη διαφορετικότητα στην καθημερινή τους εργασία.

Με την παρούσα πολιτική, η ΥΑΔΕΣ FACILITY SERVICES S.A. δεσμεύεται να παραμείνει πρότυπο εταιρείας που σέβεται τη διαφορετικότητα, προάγει την ισότητα και τη συμπερίληψη, συμβάλλοντας παράλληλα στη δημιουργία ενός δικαιότερου και πιο βιώσιμου μέλλοντος.

Κατεβάστε το έντυπο Πολιτική για τη Διαφορετικότητα, Ισότητα και Συμπερίληψη

Είμαστε στη διάθεσή σας

Παρέχουμε ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης εγκαταστάσεων με μεγάλο εύρος υπηρεσιών. Είμαστε δίπλα σας για τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για τη βέλτιστη εμπειρία περιήγησης.